Katalog
Facebook
Facebook
Reklamacja
  1. Aby zgłosić produkt do reklamacji, należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego http://www.agitor.pl/ (email: isklep24@agitor.pl ). Do poprawnego zgłoszenia reklamacji, potrzebny jest numer zamówienia oraz nazwa produktu.
  2. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (pdf) oraz o załączenie do niego kopii paragonu lub Faktury VAT. Aby reklamacja mogła zostać przyjęta do naszego serwisu muszą być spełnione poniższe warunki:
    • jeżeli reklamacja dotyczy jakości wydruku (nie drukuje któryś z kolorów lub drukuje niepoprawnie) to prosimy o załączenie testowego wydruku (Jest to warunek konieczny do przyjęcia reklamacji);
    • produkty należy dostarczać w ich oryginalnych opakowaniach lub opakowaniach zastępczych gwarantujących ich zabezpieczenie przed uszkodzeniami;

 

Uwaga: Prosimy nie zaklejać głowic kartridży atramentowych taśmami samoprzylepnymi (również tymi, które były przyklejone w momencie zakupu) pod rygorem odmowy przyjęcia reklamacji.

 

  1. Następnie prosimy o bezpieczne spakowanie oraz o załączenie wymaganych dokumentów zgodnie z pkt. 2. Wysyłka produktu do naszego serwisu, odbywa się na Państwa koszt. Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem
  2. Moment rozpoczęcia naprawy zaczyna się w dniu otrzymania przez nasz serwis paczki. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
  3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wysyłamy go do Państwa na swój koszt. Informujemy o tym zdarzeniu  e-mail-em lub telefonicznie. W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, odsyłamy go na Państwa koszt.

Uwaga: Nie zastosowanie się powyższych zasad obsługi, może powodować odmowę przyjęcia reklamacji do serwisu.

 

Gwarancji nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne produktów;
  • produkty z zerwanymi naklejkami identyfikacyjnymi i plombami gwarancyjnymi;
  • produkty oryginalne nie posiadające oryginalnych opakowań;
  • produkty zużyte.

Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne i eksploatacyjne, w przypadku:

  • jeżeli w okresie gwarancji nasz serwis dokona trzech napraw, a produkt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem;
  • jeżeli nasz serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe lub nie jest możliwe w terminie określonym warunkach gwarancji.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty


PayU - Bezpieczne płatności internetowe


  

 

© Comarch SA 2014. All rights reserved Powered by Comarch ERP e-Sklep ®